Dodaj produkty podając kody
Czas i koszty dostawy
Koszt dostawy Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
rodzaj przesyłki | forma płatności | kwota brutto | darmowa |
Kurier GLS lub DPD | PayU/przelew | 20,00 | od 250 zł |
Kurier GLS lub DPD | płatność za pobraniem | 28,00 | od 350 zł |
Paczkomaty InPost | PayU/przelew | 16 | od 250 zł |
Paczkomaty InPost | płatność za pobraniem | 19,50 | od 350 zł |
W razie dużej liczby zamówień (np. okres przed Świętami) może wydłużyć się do 7 dni roboczych .
W przypadku zamówień po godzinie 12:00 termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego. Do tego należy doliczyć czas dostawy, na ogół
1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:
-
Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.
-
Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 . Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się
z odbiorcą telefonicznie. -
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.
-
Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
-
Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.
-
Istnieje możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach:
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS
https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek dla przesyłek InPost