O firmie

www.polskiefrykasy.pl 

Założyliśmy naszą firmę w 2004 roku. Powstała z zamiłowania dla poznawania, odkrywania i szukania celu, którym jest radość i zadowolenie naszych Klientów. Jak sprawić, aby wszystkie magiczne chwile, które nas spotykają, miejsca, które oczarowują, zamknąć w przedmiocie tak, aby jedno spojrzenie przywołało nasze najlepsze wspomnienia? Naszą ideą jest znajdowanie formy, w którą można ubrać najlepsze wspomnienia z pobytu w danym miejscu. Pamiątki i upominki, które tworzymy od podstaw są odpowiedzią na potrzeby wszystkich, którzy poszukują niebanalnych i oryginalnych prezentów z podróży po Polsce, dla ich bliskich i przyjaciół.

Tworzmy urozmaiconą gamę produktów promujących Polskę i polskie miasta. Są wśród nich:   

 WrocławKrakówGdańskWarszawaPoznańŁódź.

 

**************************************

 

DANE FIRMY

Orfin Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Ostrowskiego 13 C
53-238 Wrocław

 

NIP 8942790408

REGON 932986459


BANK ZACHODNI WBK S.A. O/WROCŁAW

73 1090 2398 0000 0001 0227 6523

 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:

Poniedziałek - Piątek 

8:00 - 16:00

tel.  [+48 71] 333 07 01
fax. [+48 71] 333 07 03

e-mail: biuro@orfin.pl

 Zapraszamy również do odwiedzenia naszego nowego sklepu Polskie Frykasy.

 

 

*****************************************************************

 

INFORMACJE O DOSTAWIE

Warunki i koszty dostawy na terenie Polski

 

Zamówienia składane w naszym sklepie internetowym można odbierać osobiście w siedzibie firmy przy ulicy Ostrowskiego 13B we Wrocławiu w każdy dzień roboczy od godziny 8 do 16-stej.

Zamówienie złożone w sklepie Orfinsklep.pl możemy także dostarczyć na dowolnie wskazany adres, na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

 

Koszty dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy

Zamówienia do 370 zł

Zamówienia powyżej 370 zł

płatność online

płatność
przy odbiorze/za pobraniem

płatność online

płatność
przy odbiorze/za pobraniem

Kurier GLS

17,50 zł

21,00 zł

Gratis !

Gratis !

 

Wszelkie informacje dotyczące zamówienia i wysyłki będą wysyłane na adres mailowy, który został podany przy rejestracji.

 

Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:

 

  • Kurier firmy GLS podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.

  • Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.

  • Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier GLS będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.

  • Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.

  • Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronie:

 

https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl