
Założyliśmy naszą firmę w 2004 roku. Powstała z zamiłowania dla poznawania, odkrywania i szukania celu, którym jest radość i zadowolenie naszych Klientów. Jak sprawić, aby wszystkie magiczne chwile, które nas spotykają, miejsca, które oczarowują, zamknąć w przedmiocie tak, aby jedno spojrzenie przywołało nasze najlepsze wspomnienia? Naszą ideą jest znajdowanie formy, w którą można ubrać najlepsze wspomnienia z pobytu w danym miejscu. Pamiątki i upominki, które tworzymy od podstaw są odpowiedzią na potrzeby wszystkich, którzy poszukują niebanalnych i oryginalnych prezentów z podróży po Polsce, dla ich bliskich i przyjaciół.
Tworzmy urozmaiconą gamę produktów promujących Polskę i polskie miasta. Są wśród nich:
Wrocław, Kraków, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Łódź.
**************************************
SIEDZIBA FIRMY:
Orfin Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Ostrowskiego 13 B
53-238 Wrocław
DANE FIRMY
Orfin Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Ostrowskiego 13 C
53-238 Wrocław
NIP 8942790408
REGON 932986459
Santander Bank Polska S.A
80 1090 2398 0000 0001 4445 9660
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
Poniedziałek - Piątek
8:00 - 16:00
tel. [+48 71] 333 07 01
fax. [+48 71] 333 07 03
e-mail: biuro@orfin.pl
Zapraszamy również do odwiedzenia naszego sklepu se słodkimi upominkami
Polskie Frykasy.
*****************************************************************
INFORMACJE O DOSTAWIE
Warunki i koszty dostawy na terenie Polski
Zamówienie złożone w sklepie Orfinsklep.pl możemy także dostarczyć na dowolnie wskazany adres, na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS / DPD.
Koszty dostawy na terenie Polski:
Sposób dostawy |
Zamówienia do 370 zł |
Zamówienia powyżej 370 zł |
||
płatność online |
płatność |
płatność online |
płatność |
|
Kurier GLS/DPD |
15,50 zł |
21,00 zł |
Gratis ! |
Gratis ! |
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia i wysyłki będą wysyłane na adres mailowy, który został podany przy rejestracji.
Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:
-
Kurier podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.
-
Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
-
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe do przewoźnika. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.
-
Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
-
Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu.
-
Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronie danego przewoźnika.